C.

C.
C.

wtorek, 29 czerwca 2010

Pierwszy post :)




To mój pierwszy post na blogu, trochę myślę na początku będzie nieśmiało, ale napewno niedługo się rozkręcę ;)
Wstawiam moją pierwszą stylizację, którą dziś opublikowałam na stylio.pl
Przyznam, że nie wiem na czym polega fenomen, że na stylio często zostaje wyróżniona a na lookbooku coś mi nie idzie :> no nic będziemy próbować dalej ;)

Na zdjęciu:
koszula - ciuch
shorty - DIY
buty - nie pytajcie :P
wisiorek - h&m
bransoletki - mix



www.vingue.com

3 komentarze:

  1. o, jestem pierwsza :)
    swietnie wygladasz w tych shortach,a jesli chodzi o lookbooka to mysle,ze jak zrobisz jakies zdjecia w plenerze to od razu wskoczysz na glowna :)
    http://jadorehardcore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne te szorty! ogolnei lubie polaczenie koszuli kraciastej z jeansem. chyab nei tylko ja. zestaw letni jestem na tak.
    dzieki za info na blogu heh :*


    pozdro

    OdpowiedzUsuń